مقالات آموزشی سئو/بهینه سازی وب سایت/طراحی وب سایت

بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجو

0 نطرات
757
05-16-2015

کلمه ی SEO  مخفف ( بهینه سازی برای موتورهای جستجو ) می باشد.تصمیم گیری برای استخدام یک نفر برای بهینه سازی سایت تان برای موتورهای جستجو یک تصمیم حیاتی برای سایت شما می باشد که باعث بهتر شدن کارایی سایت شما و صرفه جویی در وقتتان می گردد. البته اگر فرد یا شرکت مناسبی برای این کار انتخاب نکنید ممکن است نتیجه ی کاملا برعکس بگیرید و به جای بهتر شدن جایگاه شما به بدتر شدن بیانجامد بنابراین سعی کنید برای انتخاب فرد یا شرکت مناسب دقت کافی به عمل آورید. 

برای سئو سایت از فرد استفاده کنیم یا شرکت؟

مطمئنا شرکت ها قابلیت اعتماد بیشتری دارند نسبت به افراد  دارند به دلیل داشتن مشتری های زیاد واینکه نیاز به تبلیغات مثبت دارند مطمئنا بیشترین و بهترین تلاش خود را برای شما ارائه می دهند در ضمن شما به جای روبرو شدن با یک نفر با  مجموعه ای از متخصصین حرفه ای روبرو هستید که قطعا بهتر از یک فرد پاسخگوی نیازهای  شما خواهند بود .و در صورت بروز هرگونه مشکلی شما میتوانید به مسئولین بالاتر آن شرکت مراجعه کرده و مشکلات خود را برطرف نمایید .

همیشه در نظر داشته باشید که برای  بهتر شدن سئوی سایت خود نیاز به یک تیم حرفه ای ، منظم و در دسترس دارید.

ابزارهای گوگل و نقش گوگل در بهینه سازی سایت شما چیست؟

در ذهن داشته باشید که نتایج جستجوی موتور گوگل نتایجی است طیفی و گاها تبلیغات پولی در گوگل هم موثر است . گوگل برای بالاتر بردن رتبه شما در جستجو پولی دریافت نمی کند.

ابزارهای گوگل برای کمک به این کار عبارت است از :

1- مدیر سایت گوگل (Google Webmaster)

2- بلاگ مرکزی مدیر سایت (Google Webmaster Central Blog)

3- آنالیز کننده ی گوگل (Google Analytics)

این ابزارها علاوه بر اینکه به شما کمک می کنند تا بتوانید در مورد وضعیت کنونی سایت خود در موتورهای جستجو اطلاعات لازم کسب کنید راهکارهایی نیز برای بهتر شدن کارایی سایتتان به شما ارائه می دهند.

قبل از هرگونه اقدامی در راستای بهتر شدن سئوی سایت خود بهتر است ابتدا در مورد نحوه ی  عملکرد موتورهای جستجو اطلاعات بیشتری کسب کنید و در این راستا میتوانید از خود موتورهای جستجو کمک بگیرید.

بهترین زمان برای کمک گرفتن برای بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو:

اگر در نظر دارید سایتی بهینه برای موتورهای جستجو داشته باشید بهترین زمان برای کمک گرفتن در این باره زمانی است که می خواهید سایت خود را از نظر طراحی تغییر دهید یا در نظر دارید یک سایت جدید راه انداز نمایید به این ترتیب از زمان طراحی نوع طراحی و قالب هم هماهنگ با موتورهای جستجو خواهد بود البته باید بدانید که امکان بهینه سازی برای سایت های کنونی و فعال نیز وجود دارد.

0.0
آخرین اصلاح: -/-
نوشته های مرتبط: مزایای استفاده از سایت چیست؟ طراحی وب سایت آشنایی با پلتفرم PLATFORM در طراحی سایت نرخ تبدیل وب سایت تاثیر لینک های شکسته در بهینه سازی مفاهیم اولیه درباره سئو و بهینه سازی وب سایت بهینه سازی و سئو تصاویر
بهینه سازی وب سایت سئو

نظری تا کنون ثبت نشده

نظر دهید

ایمیل شما نمایش داده نمی شود