مقالات آموزشی سئو/بهینه سازی وب سایت/طراحی وب سایت

آشنایی با ابزار مدیران گوگل

0 نطرات
715
05-16-2015

ابزار مدیریت وب گوگل(Google Webmaster Tools)

گوگل بری بهتر شدن کارایی سایت ها ابزاری را در اختیار کاربران خود قرار داده است تا بتوانند از طریق آنها آموزش های لازم را دریافت نمایند.

پیام های سایت(Site Messages)

گوگل از این طریق به شما اطلاع می دهد که سایت شما لازم است به روز رسانی شود و یا در صورتی که نرم افزار مخربی بر روی سایت شما نصب شده باشد به شما پیام می دهد.

تنظیمات سایت (Site Setting)

به شما این امکان را می دهد که به گوگل در مورد سایت تان اطلاعات دهید اینکه هدف شما کدام محدوده ی جغرافیایی است ، دامنه ی اصلی سایت شما کدام است و شما در چه موقعیتی از نظر مکانی قرار دارید .در اینجا شما این امکان را دارید که قسمت  Web Master Tools سایت خودتان را به قسمت آنالیز گوگل Google Analytics متصل کنید و تمام کاربران و دارندگان سایت را معرفی نمایید.
قسمت ظاهر جستجو(Search Appearance)

لینک های شکسته سایتتان را به شما معرفی می کند یا اگر شما داده های ساخت یافته داشته باشید آن را مشخص می کند در صورتیکه Html های شما نیاز به بهینه سازی داشته باشد این موضوع را به شما گوشزد می نماید.

ترافیک جستجو(Search Traffic)

به شما نشان می دهد کدام صفحات سایت تان بیشترین بازدید را دارد و کلمات کلیدی سایت شما کدام است .خطاهای جستجو که کاربران با آنها مواجه می شوند در کدام آدرس های شما وجود دارد و سرعتی که خزنده گوگل می تواند صفحات شما را بخواند را نمایش می دهد.

0.0
آخرین اصلاح: -/-
نوشته های مرتبط: آشنایی با پلتفرم PLATFORM در طراحی سایت مفاهیم اولیه درباره سئو و بهینه سازی وب سایت
بهینه سازی وب سایت سئو

نظری تا کنون ثبت نشده

نظر دهید

ایمیل شما نمایش داده نمی شود