مقالات آموزشی سئو/بهینه سازی وب سایت/طراحی وب سایت

آخرین مطالب آموزشی

لینک شکسته یا لینک مرده (Broken Link) چیست؟ به زبان ساده لینک شکسته به لینکی از وب سایت می گویند که دیگر کار نکند به یکی از دلایل زیر: url نامناسب به آن لینک توسط صاحب وب سایت اختصاص داده شده است. صفحه مورد نظر جابه جا شده است. صفحه مورد نظر را تغییر نام دادیم.
ادامه مطلب
در وب سایتهای متکی به محتوا، زمان زیاد ماندن در یک صفحه ممکن است به این معنی باشد که محتوای به هم مرتبطی وجود دارد که بازدید کننده را تشویق میکند ادامه مطلب را بخواند. و اگر این زمان خیلی زیاد بشود، می تواند به این معنی باشد که محتوا ناواضح و گیج کننده است. در سایتهای تجاری، این زمان زیاد می تواند به این معنی باشد که عملیات پرداخت خیلی پیچیده و گیج کننده است یا مشتریان زیادی اقدام به پرداخت کردند.
ادامه مطلب
کلمه ی SEO مخفف ( بهینه سازی برای موتورهای جستجو ) می باشد.تصمیم گیری برای استخدام یک نفر برای بهینه سازی سایت تان برای موتورهای جستجو یک تصمیم حیاتی برای سایت شما می باشد که باعث بهتر شدن کارایی سایت شما و صرفه جویی در وقتتان می گردد. البته اگر فرد یا شرکت مناسبی برای این کار انتخاب نکنید ممکن است نتیجه ی کاملا برعکس بگیرید و به جای بهتر شدن جایگاه شما به بدتر شدن بیانجامد بنابراین سعی کنید برای انتخاب فرد یا شرکت مناسب دقت کافی به عمل آورید.
ادامه مطلب
بهینه سازی تصاویر برای موتورهای جستجو ( سئو تصاویر) : بهینه سازی تصاویر برای موتورهای جستجو بسیار مهم میباشد زیرا بهینه سازی شما در بخش های دیگر سئو مانند Bounce Rate و کارآیی ( Usability) تاثیر مستقیم دارد.
ادامه مطلب